Specialista pro komunikaci
Hledáme kandidáty, kteří:
- mají zkušenosti ze zákaznického servisu či call centra - pouze výhodou, není nutné
- rádi komunikují s lidmi a dokážou si poradit v každé situaci
- rozumí si s internetem a nedělá jim problém si cokoliv dohledat
- rádi zaměstnáme studenty či rodiče na RD
Dále od Vás očekáváme minimálně vzdělání s maturitou, základní znalost MS Office a organizační a komunikační dovednosti.
Co vás čeká:
- Nepravidelná pružná pracovní doba - home office vítán.
- Odměna je stanovena za uskutečněný počet telefonátů.
- Hlavní náplní budou telefonáty našim stávajícím zákazníkům, ohledně akcí a slev na náš software.
- Při úspěšném telefonátu vás navíc čeká procentuální odměna z prodeje.
U nás můžete:
- Dostat benefity - služební telefon k soukromým účelům aj.
- Vytvářet svou vlastní budoucnost v perspektivní firmě (dbáme na sebevzdělávání a osobní rozvoj)
- Za nadstandardní práci získat nadstandardní odměnu
- Spojit se s úspěšnou firmou, která ví přesně, co chce a kam jde
- Se stát pro zákazníky uznávaným partnerem (naši zákazníci nás mají rádi)
- Se stát součástí firmy s nevšední firemní kulturou (teambuldingy, seberealizace)
Zaujalo tě to?
Vyplň formulář nebo nám svůj životopis zašli na: marketing@cadservis.com
Těšíme se na tebe! :)