Specialista pro komunikaci

Hledáme kandidáty, kteří:

  • mají zkušenosti ze zákaznického servisu či call centra - pouze výhodou, není nutné
  • rádi komunikují s lidmi a dokážou si poradit v každé situaci
  • rozumí si s internetem a nedělá jim problém si cokoliv dohledat
  • rádi zaměstnáme studenty či rodiče na RD

Dále od Vás očekáváme minimálně vzdělání s maturitou, základní znalost MS Office a organizační a komunikační dovednosti.

Co vás čeká:

  • Nepravidelná pružná pracovní doba - home office vítán.
  • Odměna je stanovena za uskutečněný počet telefonátů.
  • Hlavní náplní budou telefonáty našim stávajícím zákazníkům, ohledně akcí a slev na náš software.
  • Při úspěšném telefonátu vás navíc čeká procentuální odměna z prodeje.

U nás můžete:

  • Dostat benefity - služební telefon k soukromým účelům aj.
  • Vytvářet svou vlastní budoucnost v perspektivní firmě (dbáme na sebevzdělávání a osobní rozvoj)
  • Za nadstandardní práci získat nadstandardní odměnu
  • Spojit se s úspěšnou firmou, která ví přesně, co chce a kam jde
  • Se stát pro zákazníky uznávaným partnerem (naši zákazníci nás mají rádi)
  • Se stát součástí firmy s nevšední firemní kulturou (teambuldingy, seberealizace)

 

Zaujalo tě to?

Vyplň formulář nebo nám svůj životopis zašli na: marketing@cadservis.com

Těšíme se na tebe! :)

 

Kontrolný kód

i
Cookies

Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání.

Kliknutím na políčko „Přijmout všechny soubory cookies“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Naše webová stránka ukládá data na vašem zařízení (cookies a úložiště prohlížeče), aby bylo možné identifikovat vaši relaci a dosáhnout základní funkčnosti platformy, zážitku z prohlížení a zabezpečení.
Můžeme ukládat data na vašem zařízení (soubory cookie a úložiště prohlížeče), abychom mohli poskytovat doplňkové funkce, které zlepšují váš zážitek z prohlížení, ukládat některé vaše preference bez uživatelského účtu nebo bez přihlášení, používat skripty a/nebo zdroje třetích stran, widgety atd.
Použití analytických nástrojů nám umožňuje lépe porozumět potřebám našich návštěvníků a tomu, jak naši stránku používají. Můžeme použít nástroje první nebo třetí strany ke sledování nebo zaznamenávání vašeho procházení našich webových stránek, k analýze nástrojů nebo komponent, se kterými jste interagovali nebo je používali, k zaznamenávání konverzních událostí a podobně.
Můžeme používat soubory cookie a nástroje třetích stran k vylepšení nabídky produktů a/nebo služeb naší nebo našich partnerů, její relevance pro vás na základě produktů nebo stránek, které jste navštívili na tomto webu nebo na jiných webových stránkách.

Přihlášení